wtorek, 26 czerwca 2012

wszechobecne lenistwo / Synergen Puder

Zbliżają się wakacje, lenistwo ogarnia wielu, a mnie to już szczególnie :) Zdjęcia porobione już dawno a mi tak się to przeciągało :)


Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i zanieczyszczeń skóry. Dostępny w 3 odcieniach


Cena: 8,49 zł (często w promocji za 6,99 zł)
Waga 9 g

Zacznijmy od tego, że odcienie są bardzo ubogie. Zaledwie 3. Puder otrzymujemy w białym pakowaniu z przeźroczystą pokrywką. Nie ma możliwości żeby samo się otwarło. Kosmetyk jest wydajny, kupiłam go już trochę dawno a jest jeszcze sporo.  Do pudru dołączona gąbeczka. Ja jej osobiście nie używałam. Według mnie nabiera zbyt dużo pudru. Ładnie matuje twarz, kryje drobne niedoskonałości. 
Mimo ogólnie dobrej recenzji nie za bardzo się z nim polubiłam. Coś mi w nim przeszkadza, jeszcze tylko nie wiem co ;p




4 komentarze:

  1. mi strasznie ten puder uwidacznia skórki i jakoś się z nim nie polubiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się z tym pudrem, widziałam go w sklepach i w torebkach koleżanek, ale niestety nie miałam okazji go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez uzywałam ;p dosyc dobry ;p

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolne buty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:)
ps. dodaj adres bloga a na pewno Cię odwiedzę :)