wtorek, 8 maja 2012

Lakier Wibo Be a Chameleon kolor nr. 4

W końcu jakoś się zebrałam do napisania notki, zmotywował mnie do tego lakier z nowej kolekcji Wibo Be a Chameleon:



Początkowo nie zachwycił mnie żaden kolor, ale, że ciekawość wzięła górę zdecydowałam się na nr 4 ( na zdjęciu drugi od lewej) + top coat.
 I nie zawiodłam się na tym lakierze. Co prawda trzeba bardzo uważać, ponieważ widać każde pociągnięcie pędzelka, ale można nanieść poprawki. Jednak warstwa wystarcza zdecydowanie by pokryć płytkę paznokcia. Lakier schnie szybko.Sam lakier ciężko określić jaki ma kolor, nie jest to ani taki typowy szary, ani niebieski, jest lekko metaliczny. 
Gdy lakier był już suchy nałożyłam top coat. Już po 1-2 min lakier zmienił kolor - też ciężki do określenia - jak dla mnie to taki morski :)   Również szybko schnie. Może się zdarzyć, że nałożymy zbyt cienką warstwę top coatu i możemy otrzymać jaśniejszy kolor niż na innych paznokciach. Można wtedy nałożyć jeszcze jedną warstwę top coatu co pozwoli wyrównać te kolory. 

Co do samego lakieru - pędzelek jest długi, nie ma problemu z nałożeniem lakieru. Konsystencja nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka.









Pojemność: 7ml
Cena: 8,99 zł
Dostępność: Rossmann

Nie sprawdzałam jeszcze czy top coat działa na innych lakierach, ale jakoś watpię żeby tak było :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!:)
ps. dodaj adres bloga a na pewno Cię odwiedzę :)