wtorek, 8 maja 2012

Ładna ściema od Wibo!

Jestem po prostu w szoku. Dopiero co opublikowałam post o nowych lakierach z Wibo a tu takie zdziwienie. Chciałam jakoś urozmaicić mój dzisiejszy mani i nałożyłam na paznokcie, na których nie było topu, lakier miss Selene z drobnymi, mieniącymi się drobinkami.


Jakie było moje zdziwienie gdy lakier podkładowy zaczął zmieniać kolor! 
Okazało się, że nie potrzeba tego niby specjalnego topu żeby lakier by a chameleon zmienił swój kolor. Nawet tam gdzie pomalowałam zwykłym lakierem wyszło ciemnej niż topem. Żeby sprawdzić czy tak samo dzieje się po zastosowaniu zwykłego bezbarwnego lakieru użyłam wzornika i proszę: 
Czuję się trochę oszukana.. Miał to być top po którym lakiery zmieniają kolor a okazało się, że to zwykły lakier bezbarwny. I niby to tylko 8,99 zł ale zamiast tego niby topu mogłam sobie kupić inny lakier…
Sprawdzałam również czy czasem ten top działa na inne lakiery, ale niestety nic z tego. 


1 komentarz:

  1. Faktycznie niezla lipa, czyli nie ma zadnego "magicznego" topu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:)
ps. dodaj adres bloga a na pewno Cię odwiedzę :)