czwartek, 21 czerwca 2012

“a new league”

 Essence, A New League, Bronzing Powder (Puder brązujący do twarzy)


Kombinacja kolorystyczna czterech odcieni w pudrze brązującym zapewni, że każdy przeciwnik wypadnie przy Tobie blado. Dzięki oryginalnemu wzorowi, ten niesamowity puder przyciągnie uwagę wszystkich tak samo jak twoja matowa cera! Dostępny w 1 odcieniu.

Waga: 10 g
Cena: 7,99 zł

Produkt z limitki Essence, która pojawiła się w Rossmannach. Od razu, gdy się tam pojawiła poszłam kupić. Ciekawie wyglądający produkt, duża pojemność, niska cena. Oraz opakowanie mimo, że trochę ciężko się otwiera to mi nie przeszkadza. Wiem, że nic mi się niepotrzebnie nie otworzy. A pokrywka jest dosyć gruba i to też plus.  I chyba na tym zakończymy plusy. Łatwo nim zrobić pomarańczowo-brązowe "placki" na twarzy. Totalnie nieodpowiedni dla osób o jasnej karnacji. Więcej robi szkód niż pożytku. Chociaż mam nadzieje, że jak się trochę opale to będę mogła go w jakiś sposób wykorzystać. Z tym, że przy nabieraniu na pędzel staram się omijać najciemniejsze fragmenty bo inaczej to się źle kończy. Mimo wszystko nie żałuje tego zakupu. Parę złotych a nam nauczkę na przyszłość, żeby nie ryzykować z takimi wynalazkami:)




Uciekam na lekcje! :)

3 komentarze:

  1. Jeśli nie jest odpowiedni dla osób o jasnej karnacji, to nie jest dla mnie. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ciemną karnację, ale póki co za dużo kosmetyków i nie mogę skusić się na nowy:))

    Przy okazji zapraszam serdecznie na konkurs, który organizuje na blogu z firmą Golden Rose- do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!:)
ps. dodaj adres bloga a na pewno Cię odwiedzę :)