środa, 9 maja 2012

postcrossing

Ostatnio niestety era kartek pocztowych zanika. Wolimy wysłać wiadomość z życzeniami czy pozdrowienia z wakacji. A szkoda. Kartka to bardzo miła rzecz. Ja osobiście bardzo lubię kartki pocztowe i o ile na święta nie wysyłam to gdy jestem na wakacjach zawsze szukam poczty i idę ze stosem kartek do wysłania. Ja kilka miesięcy temu zaczęłam się "bawić" w wysyłanie kartek. Tyle, że do osób mi całkiem nieznanych i z innych krajów. Mianowicie zarejestrowałam się na stronę http://www.postcrossing.com/ i jak do tej pory uzbierałam 14 kartek z różnych części świata m.in: Tajwan, Austria, Holandia, Kazachstan,Bangkok itd.
Jest to naprawdę świetna rzecz! A jaka radość gdy dostaję się kartkę?
I w cale nie wymaga to jakiejś dużej ilości czasu. Wystarczy kupić pocztówkę ( lub można też zrobić samemu, ale nie każdemu odpowiada taka forma), kupić znaczek, napisać parę słów po angielsku ( jest to oficjalny język) wysłać i czekać gdy kartka dojdzie do odbiorcy. gdy już dojdzie jakaś osoba może z tej samej części świata, albo z innej wylosuje nas i wyśle do nas kartkę. Bardzo fajna sprawa:) 
A tutaj moje zbiory( chociaż sa osoby, które wysłały i dostały nawet po kilkaset kartek!:))












 Oraz dziś przyszła moja wygrana od SexiChic czyli róż Vipery: 
Dziękuję bardzo za nagrodę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!:)
ps. dodaj adres bloga a na pewno Cię odwiedzę :)